Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
23 (2023) Trang: 154-159
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục
Liên kết:

In primary schools, the team of professional leaders is the force that directly implements the requyrements of general education reform, is a bridge to help principals direct professional activities and other activities in schools in a close, in-depth and timely manner. The article conducted a study on the concept of professional leaders of primary schools and fostering activities, on the basis of which a survey of this content was conducted in primary schools in Ninh Kieu district, Can Tho city as a basis for proposing a number of fostering measures to improve the quality of professional leaders of primary schools in the area. The research results and proposed measures help primary schools improve the quality of professional leaders in particular, thereby improving the quality of education in general, meeting the requyrements of educational innovation in the current period.

Các bài báo khác
Số 26 (2013) Trang: 79-85
Tải về
(2024) Trang: 142-151
Tạp chí: Đảm bảo chất lượng đào tạo trực tuyến trong các cơ sở giáo dục đại học tại Việt Nam, Đại học Thái Nguyên
Kỳ 2 (2022) Trang: 460-464
Tạp chí: Giáo dục và Xã hội
17 (2022) Trang: 331-333
Tạp chí: Thiết bị giáo dục
5 (2021) Trang: ̃7-11
Tạp chí: Tap chi khoa hoc giao duc Viet Nam
June/2020 (2020) Trang: 91-95
Tạp chí: Vietnam Journal of Educational Sciences
(2017) Trang: 2-10
Tạp chí: GIÁO DỤC THƯỜNG XUYÊN Ở VÙNG ĐỒNG BẰNG SÔNG CỬU LONG THỰC TRẠNG VÀ THÁCH THỨC, 2017
Số đặc biệt kỳ 1 (2019) Trang: 295-300
Tạp chí: Giáo dục và Xã hội
Số đặc biệt tháng 10/2017 (2017) Trang: 302-304
Tạp chí: Tạp chí giáo dục
Số đặc biệt (tháng 12/2016) (2016) Trang: 52-55
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...