Cam, L.T.H., Yen, P.H., 2017. A Phenomenological study of challenges encountered by mountainous high school students in Vietnam. Can Tho University Journal of Science. Vol 6: 1-8.
Yen, P.H., Quyen, V.P., Phuong, L.T.B., Ngoc, L.B., 2017. Factors inhibiting teachers from research engagement: A review. Can Tho University Journal of Science. Vol 6: 17-22.
Duyen, L.T.N., Huan, N.B., 2017. Factors influencing group work of students in learning English as a foreign language (EFL): A case study at a Vietnamese university. Can Tho University Journal of Science. Vol 6: 9-16.
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên