Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
19 (2020) Trang: 150-171
Tạp chí: International journal of Learning, Teaching and Educational Research

Continuing education has increased in importance and popularity in the Mekong Delta of Vietnam as a means of ensuring a sustained and qualified workforce for the region. This research was conducted to investigate the input and output of continuing education through distance learning and face-to-face courses at selected institutions in the Mekong Delta. Institutional strategies and capacity in managing continuing education via two-course types were examined. The two main methods employed were demographic data analyses and quantitative analyses with a questionnaire of 70 Likert items distributed to 100 teachers and 20 administrators. The findings revealed an increase in the input quantity and quality of CE and the small gap between distance learning and face-to-face output. Regulatory management, finance, and promotion were the contents identified as areas that need improvement in managing continuing education; yet the unbalanced capacities of different sectors, favoring business and management, remained.

Các bài báo khác
Số 26 (2013) Trang: 79-85
Tải về
(2024) Trang: 142-151
Tạp chí: Đảm bảo chất lượng đào tạo trực tuyến trong các cơ sở giáo dục đại học tại Việt Nam, Đại học Thái Nguyên
Kỳ 2 (2022) Trang: 460-464
Tạp chí: Giáo dục và Xã hội
17 (2022) Trang: 331-333
Tạp chí: Thiết bị giáo dục
5 (2021) Trang: ̃7-11
Tạp chí: Tap chi khoa hoc giao duc Viet Nam
June/2020 (2020) Trang: 91-95
Tạp chí: Vietnam Journal of Educational Sciences
(2017) Trang: 2-10
Tạp chí: GIÁO DỤC THƯỜNG XUYÊN Ở VÙNG ĐỒNG BẰNG SÔNG CỬU LONG THỰC TRẠNG VÀ THÁCH THỨC, 2017
Số đặc biệt kỳ 1 (2019) Trang: 295-300
Tạp chí: Giáo dục và Xã hội
Số đặc biệt tháng 10/2017 (2017) Trang: 302-304
Tạp chí: Tạp chí giáo dục
Số đặc biệt (tháng 12/2016) (2016) Trang: 52-55
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...