Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
9 (2023) Trang: 83-90
Tạp chí: Multicultural Education

This paper is aimed at presenting the students’ assessments and recommendations on how to organize an online exam efficiently. The research was conducted by using quantitative method with 440 samples from the School of Social Sciences and Humanities at a university in the Mekong Delta, Vietnam. The research findings indicate that several techniques such as using camera and microphone surveillance to prevent cheating, providing prompt feedbacks and supports during exam, maintaining exam security, creating question banks that are highly accurate, and designing exams that align closely with the curriculum and student competency are strongly proposed. In addition, students’ suggestions to the university, the School and the teachers are included in the paper to enhance the quality of learning outcome evaluations.

Các bài báo khác
Tập 55, Số 1 (2019) Trang: 89-99
Tải về
7 (2024) Trang: 219-228
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies
(2023) Trang: 9-18
Tạp chí: Hội thảo Khoa học Xã hội và Nhân văn lần thứ I, Trường ĐHCT, ngày 26/01/2024
(2024) Trang: 630-640
Tạp chí: Hội thảo khoa học cấp quốc gia "Chuyển đổi số trong giáo dục đại học: Lý luận và thực tiễn triển khai tại Việt Nam" tại Trường Đại học Quảng Nam, ngày 07/6/2024
65 (2023) Trang: 82-88
Tạp chí: Vietnam Ministry of Science and Technology (VMOST) Journal of Social Sciences and Humanities
(2022) Trang: 227-238
Tạp chí: Hội thảo Chuyển đổi số và quản lý tri thức trong các tổ chức, Trường DH KHXH&NV Tp. HCM, Ngày 4/11/2922
(2022) Trang: 557-563
Tạp chí: Kỷ yếu Hội thảo khoa học quốc gia “Nguồn nhân lực và động lực phát triển đất nước” tại Trường Đại học Kinh tế Đà Nẵng, ngày 23/9/2022
5 (2022) Trang: 32-37
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies
(2021) Trang: 1-12
Tạp chí: The 2nd International Conference on Innovations in Social Sciences Education and Engineering (ICoISSEE) August 07th in Bandung, Indonesia
4 (2021) Trang: 14-21
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies
4 (2021) Trang: 82-92
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies
8 (2019) Trang: 215-226
Tạp chí: International Journal of Innovative Research and Development
3 (2020) Trang: 83-90
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies
(2019) Trang: 10-23
Tạp chí: The 15th International Conference on Language, Education, Humanities and Innovation 2019, London, 26-27 October
Trong Nguyễn Hoàng Sơn (2019) Trang: 369-376
Tạp chí: Tối ưu hóa quản trị tri thức số: Chính phủ - Doanh nghiệp – Thư viện
Trong: Nguyễn Hoàng Sơn (chủ biên) (2018) Trang: 568-578
Tạp chí: Thư viện thông minh 4.0: Công nghệ - Dữ liệu - Con người
The Palgrave Handbook of Leadership in Transforming Asia (2017) Trang: 381-396
Tạp chí: SpringerLink
3(4) (2016) Trang: 161-165
Tạp chí: Journal of Management and Research Analysis
118(7/8) (2017) Trang: 354-363
Tạp chí: Information and Learning Science
2(8) (2017) Trang: 71-83
Tạp chí: European Journal of Social Sciences Studies
117 (2016) Trang: 756-767
Tạp chí: New Library World
(2015) Trang: 49-59
Tạp chí: The 16th Congress of Southeast Asian librarians meeting and general conference (CONSAL XVI), Bangkok, Thailand, 10-13 June 2015
PGS. Ts Trần Thị Quý (2014) Trang: 298-307
Tạp chí: Trong: Hoạt động Thông tin - Thư viện với vấn đề đổi mới căn bản và toàn diện giáo dục đại học Việt Nam: Sách chuyên khảo
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...