Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
(2023) Trang: 564-572
Tạp chí: INTERNATIONAL ISTANBUL CURRENT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS,May 1-2, 2023, Istanbul, Turkey
Liên kết:

Corporate social responsibility (CRS) has been considered as one determinant of purchase behavior of customers. When consumers purchase products that are not different in price or product quality, corporate social responsibility (CSR) would be a vital indicator that impacts people’s purchase intention. In addition, customers can feel that they are contributing to social impact better when they purchase products manufactured from companies implementing CSR. This paper, therefore, aims to analyse perception of young customers in Can Tho City, Vietnam on CSR of beverage enterprises. Data are collected from 160 young customers in Cantho city via structure questionnaire. Descriptive statistics has been used to analyse data. The results show that there are considerable differences between CSR knowledge towards participants living in rural and urban areas.  In addition, those who already work have more knowledge on CSR rather than those who still study. The young customers seem to have fairly high evaluation on perception of CRS.

Các bài báo khác
Số 27 (2013) Trang: 1-10
Tải về
Số 30 (2014) Trang: 51-59
Tải về
Số 32 (2014) Trang: 76-84
Tải về
(2023) Trang: 896-910
Tạp chí: EGE 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Septemer 22-24, 2023, IZMIR
(2023) Trang: 321-330
Tạp chí: SELCUK 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES MAY 19 - 21, 2023, KONYA
(2023) Trang: 901-924
Tạp chí: 1st INTERNATIONAL SILK ROAD CONFERENCE,26-27 May 2023, Nakhchivan State University, AZERBAIJAN
(2023) Trang: 259-277
Tạp chí: 1st BİLSEL INTERNATIONAL SUMELA SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, 22-23 JULY 2023, TRABZON, TURKEY
(2023) Trang: 588-598
Tạp chí: BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, August 4-6, 2023, Ankara, Turkey
(2023) Trang: 249-261
Tạp chí: IMCCS 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMMUNICATION SCIENCES, MAY 5 - 7, 2023, SIVAS
(2023) Trang: 502-514
Tạp chí: INTERNATIONAL ISTANBUL CURRENT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS February 8-9, 2023, Istanbul, Turkey
(2023) Trang: 100-115
Tạp chí: 9th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE January 20-22, 2023, Mardin, Turkey
(2023) Trang: 77-83
Tạp chí: INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, January 15-16, 2023, Istanbul, Türkiye
(2022) Trang: 555-559
Tác giả: Dương Quế Nhu
Tạp chí: INTERNATIONAL MALATYA GASTRONOMY CULTURE AND TOURISM CONFERENCE, Malatya, Turkey, 16-18/09/2022
(2022) Trang: 1081-1090
Tác giả: Dương Quế Nhu
Tạp chí: SİVAS INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND INNOVATION RESEARCH, Sivas, Türkiye, 13-15/10/2022
(2022) Trang: 1045-1052
Tác giả: Dương Quế Nhu
Tạp chí: International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, Turkey, 19-20/11/2022
6 (2016) Trang: 9-10
Tác giả: Dương Quế Nhu
Tạp chí: Tạp chí Du lịch Việt Nam
1&2 (2016) Trang: 101-102
Tạp chí: Tạp chí Du lịch Việt Nam
04 (2014) Trang: 16-17
Tạp chí: Tạp chí Du lịch Việt Nam
1 (2013) Trang: 129
Tạp chí: HT Phát triển các nguồn lực cho du lịch miền trung và Tây Nguyên
1 (2013) Trang: 79
Tạp chí: HT Phát triển các nguồn lực cho du lịch miền trung và Tây Nguyên
11 (2013) Trang: 22
Tác giả: Dương Quế Nhu
Tạp chí: Du lịch Việt Nam
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...