Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Số tạp chí 9(2022) Trang: 289-295
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Within the scope of the research, the writers aimed to examine the current state of managing teaching activities in primary schools in Thoai Son District, An Giang Province. The paper looked at how administrators and teachers perceived teaching management, preparations of teaching activities for primary students, updates for those activities, methods for putting those plans into practice, and the orientation of those actions. The findings of the study serve as the basis for the following suggestions to boost the efficiency of teaching management in primary schools in the Thoai Son District of An Giang Province, Vietnam.
Các bài báo khác
Số tạp chí 11(2022) Trang: 31 - 50
Tạp chí: Vision: Journalfor Language and Foreign Language Learning
Số tạp chí 7(2022) Trang: 57-68
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 7(2022) Trang:
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 3(2022) Trang: 4-9
Tạp chí: European Journal of Education and Pedagogy
Số tạp chí 7(2022) Trang: 24-44
Tạp chí: European Journal of Open Education and E-leaming Studies
Số tạp chí 10(2022) Trang: 95-106
Tạp chí: Journal of Trade Science
Số tạp chí 4(2022) Trang: 79–92
Tạp chí: Research Nepal Journal of Development Studies
Số tạp chí 2(2022) Trang: 128-135
Tạp chí: European Journal of Humanities and Social Sciences
Số tạp chí 2(2022) Trang: 11-17
Tạp chí: International Social Science and Humanities Studies
Số tạp chí 10(2022) Trang: 19-28
Tạp chí: Journal of Science, Engineering and Technology
Số tạp chí 2(2022) Trang: 1-12
Tạp chí: International Social Science and Humanities Studies
Số tạp chí 4(2022) Trang: 17-22
Tạp chí: International Journal of Physiology, Sports and Physical Education
Số tạp chí 12(2022) Trang: 12-16
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education (IOSR-JRME)
Số tạp chí 7(2022) Trang: 12-30
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 16(2022) Trang: 16-20
Tạp chí: Asian Journal of Animal Sciences
Số tạp chí 2(2022) Trang:
Tạp chí: Erudita: Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 22(2022) Trang: 84 - 102
Tạp chí: Journal of International Economics and Management
Số tạp chí 5(2022) Trang: 110-118
Tạp chí: International Journal of Latest Research in Humanities and Social Science (IJLRHSS)
Số tạp chí 6(2022) Trang: 33-46
Tạp chí: Journal of Management, Economics, and Industrial Organization
Số tạp chí 5(2022) Trang: 81-92
Tạp chí: International Journal of Business Management and Economic Review
Số tạp chí 6(2022) Trang: 14-31
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
Số tạp chí 7(2022) Trang: 69-87
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 7(2022) Trang: 15-33
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 6(2022) Trang: 140-158
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
Số tạp chí 2(2022) Trang: 101-113
Tạp chí: Journal of Social, Humanity, and Education (JSHE)
Số tạp chí 4(2022) Trang: 60-71
Tạp chí: Kỷ yếu của Trạm khoa học Karadag được đặt theo tên của T.I. Vyazemsky - Khu bảo tồn thiên nhiên của Viện Hàn lâm Khoa học Nga
Số tạp chí 4(2022) Trang: 56-65
Tạp chí: Acta Scientific Veterinary Sciences
Số tạp chí 30(2022) Trang: 2236-4980
Tạp chí: Central European Management Journal
Số tạp chí 4(2022) Trang: 1 - 10
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Vietnamese | English
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên