Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 3(2022) Trang: 123-135
Tạp chí: FOSTER: Journal of English Language Teaching

This study investigates EFL teachers’ expectations and satisfaction with the teaching pedagogy training courses in the Mekong Delta. The study was conducted on teachers of English in the Mekong Delta of Vietnam, including 51 teachers answering the questionnaires, and six teachers were randomly invited for the interview. The results from the study revealed that the EFL teachers showed high expectations in the teaching pedagogy training courses. Significantly, the teachers expected to train on language teaching methodology, lesson planning, and technology the most. Additionally, most participants expressed high satisfaction with the teaching pedagogy training courses they had participated in. Remarkably, they were delighted with the program issues and academic aspects of training. The significant findings of this study were expected to contribute to the insightful understanding of EFL teachers’ needs and demands for training courses in general and suggestions for more effective training courses in the future.

Các bài báo khác
Số tạp chí 9(2022) Trang: 313-324
Tạp chí: Journal of Asian Finance, Economics and Business
Số tạp chí 1(2022) Trang: 88-95
Tạp chí: 2022 International Conference on Control, Robotics and Informatics (ICCRI)
Số tạp chí 1(2022) Trang: 1-19
Tạp chí: International Journal of Computational Intelligence and Applications
Số tạp chí 2(2022) Trang: 779696-779713
Tạp chí: Frontiers in Space Technologies
Số tạp chí 132(2022) Trang: 53-59
Tạp chí: Journal of Animal Science and Technology
Số tạp chí 34(2022) Trang: 1-5
Tạp chí: Livestock for Rural Development
Số tạp chí 2(2022) Trang: 168–185
Tạp chí: International Journal of TESOL & Education
Số tạp chí 3(2022) Trang:
Tạp chí: FOSTER: Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 3(2022) Trang: 34-40
Tạp chí: IAR Journal of Humanities and Social Science


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...