Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 3(2022) Trang: 34-40
Tạp chí: IAR Journal of Humanities and Social Science

This paper reports a discriptive study to enquire into English as a Foreign Language (EFL) K-12 teachers perceive about benefits and challenges of written feedback by questioning in writing. This paper draws on data collected as part of a larger project including semi-structured interviews. The findings reveal that teachers held positive perceptions about the impact of written feedback by questioning in writing. However, they also perceived several drawbacks when using the technique. Based on the results of this study, suggestions are shared with teachers and students who will apply this method in the process of teaching and learning English in the future.

Các bài báo khác
Số tạp chí 9(2022) Trang: 313-324
Tạp chí: Journal of Asian Finance, Economics and Business
Số tạp chí 1(2022) Trang: 88-95
Tạp chí: 2022 International Conference on Control, Robotics and Informatics (ICCRI)
Số tạp chí 1(2022) Trang: 1-19
Tạp chí: International Journal of Computational Intelligence and Applications
Số tạp chí 2(2022) Trang: 779696-779713
Tạp chí: Frontiers in Space Technologies
Số tạp chí 132(2022) Trang: 53-59
Tạp chí: Journal of Animal Science and Technology
Số tạp chí 34(2022) Trang: 1-5
Tạp chí: Livestock for Rural Development
Số tạp chí 2(2022) Trang: 168–185
Tạp chí: International Journal of TESOL & Education
Số tạp chí 3(2022) Trang:
Tạp chí: FOSTER: Journal of English Language Teaching


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...