Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
11 (2022) Trang: 29-38
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Trà Vinh
Liên kết:

This study explores English as a foreign language students’ challenges and investigates solutions for students to improve their public speaking skills at a university campus in the South of Vietnam. A descriptive mixed-method approach is used in this investigation allowing data to be quantitatively and qualitatively collected through questionnaires and interviews. The findings showed that English as a foreign language students faced several problems in public speaking as well as a lack of confidence. Many methods to improve public speaking skills were found, including making presentations, creating video blogs, and implementing circumlocution, methods that helped students increase their confidence in speaking and using effective body language. The findings of this study can be applied to help students overcome their challenges with public speaking

Các bài báo khác
2 (2022) Trang: 128-130
Tạp chí: Tạp chí Thiết bị Giáo dục
7 (2022) Trang: 85-93
Tạp chí: International Journal of Engineering Research and Applications
14 (2022) Trang: 2792-2800
Tạp chí: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
5 (2021) Trang: 1289-1301
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
2 (2019) Trang: 26-36
Tạp chí: International Association for the Educational Role of Language
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...