Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
7 (2020) Trang: 160-192
Tạp chí: European Journal of Education Studies

The paper aimed to examine the perceptions and reality of English teachers at community colleges in the Mekong Delta in using action research as a tool for their professional development. The questionnaire and interviews were employed to collect the research data. The results showed that most EFL teachers recognized the significance of doing action research in developing their profession and many difficulties related to it were also reported. Some suggestions were figured out to help teachers conduct more research and identify the benefits of doing action research for their growth and changes in teaching expertise

Các bài báo khác
2 (2022) Trang: 128-130
Tạp chí: Tạp chí Thiết bị Giáo dục
11 (2022) Trang: 29-38
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Trà Vinh
7 (2022) Trang: 85-93
Tạp chí: International Journal of Engineering Research and Applications
14 (2022) Trang: 2792-2800
Tạp chí: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
5 (2021) Trang: 1289-1301
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
2 (2019) Trang: 26-36
Tạp chí: International Association for the Educational Role of Language
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...