Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
31 (2024) Trang:
Tạp chí: rEFLections

The study was conducted to investigate the effects of video-based shadowing on pre-intermediate EFL learners' pronunciation performance of suprasegmental features as well as explore their attitudes toward the technique. The study employed three instruments including pre-and post-tests, a questionnaire, and semi-structured interviews, to triangulate the data. The results showed that participants made an improvement in their pronunciation performance of suprasegmental features, especially intonation. In other words, video-based shadowing has positive effects on the participants' pronunciation performance of suprasegmental features. Besides, they had positive attitudes toward video-based shadowing and outlined some benefits of using the technique. Furthermore, the participants' preference for how to practice video-based shadowing was also discovered.

Các bài báo khác
2 (2022) Trang: 128-130
Tạp chí: Tạp chí Thiết bị Giáo dục
11 (2022) Trang: 29-38
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Trà Vinh
7 (2022) Trang: 85-93
Tạp chí: International Journal of Engineering Research and Applications
14 (2022) Trang: 2792-2800
Tạp chí: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
5 (2021) Trang: 1289-1301
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
2 (2019) Trang: 26-36
Tạp chí: International Association for the Educational Role of Language
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...