Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
2 (2019) Trang: 26-36
Tạp chí: International Association for the Educational Role of Language

The study aims at indicating the effectiveness of employing Skype in the classroom to promote chances for EFL learners to expose to multiculturalism. Action research was carried out via a one-year case study on a teacherparticipant. The data was collected by observation during Skype connections, the participant’s reflections before and after the connections, and interview of the teacher-participant for his reflections for enhancing his learners’ chances for acquiring multiculturalism. The findings of the study showed that Skype benefited the teacherparticipant in facilitating multiculturalism in EFL learning contexts, how Skype could be useful for multicultural connections, and the development of learners’ common curiosity about other cultures through the exposure to multiculturalism. Keywords: multiculturalism, Skype in the classroom, language teaching and learning

Các bài báo khác
2 (2022) Trang: 128-130
Tạp chí: Tạp chí Thiết bị Giáo dục
11 (2022) Trang: 29-38
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Trà Vinh
7 (2022) Trang: 85-93
Tạp chí: International Journal of Engineering Research and Applications
14 (2022) Trang: 2792-2800
Tạp chí: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
5 (2021) Trang: 1289-1301
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...