Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
19 (2023) Trang: AJBSR.MS.ID.002567
Tạp chí: American Journal of Biomedical Science & Research
The COVID-19 pandemic has undeniably redefined the educational landscape worldwide, forcing educational institutions, from kindergartens to universities, to rethink and remodel traditional pedagogical approaches. Vietnam, like many other countries, rapidly shifted towards virtual learning to maintain the educational flow amidst the crisis. Although it was initially a response to an unexpected circumstance, it is now poised to become an integral part of the country’s educational system even in the post-pandemic era. With a population nearing 100 million and a burgeoning middle class, Vietnam shows immense potential for the virtual learning industry. Moreover, the country’s extensive emphasis on education and digital literacy, coupled with a high rate of internet penetration (approximately 70% in 2021), lays a fertile ground for virtual learning to thrive.
Các bài báo khác
Tập. 58, Số. SDMD (2022) Trang: 299-308
6 (2023) Trang: 203-213
Tạp chí: European Journal of Educational Management
3 (2024) Trang: 119–131
Tạp chí: ERUDITA: Journal of English Language Teaching
1 (2024) Trang: 107-124
Tạp chí: Kognisi: Journal Ilmu Keguruan
1 (2024) Trang: 499
Tạp chí: Literature Forum
4 (2024) Trang: 25-38
Tạp chí: European Journal of English Language Studies
3 (2024) Trang: 21–30
Tạp chí: Journal of Innovation and Research in Primary Education
4 (2024) Trang: 67-79
Tạp chí: European Journal of English Language Studies
5 (2024) Trang: 1-18
Tạp chí: FOSTER JELT
12 (2024) Trang: 152-171
Tạp chí: Kurdish Studies
9 (2024) Trang: 1403755
Tạp chí: Frontiers in Education
31 (2024) Trang: 37-58
Tạp chí: The International Journal of Learner Diversity and Identities
19 (2024) Trang: 10 - 26
Tạp chí: Education and Self Development
11 (2024) Trang: 2303193
Tạp chí: Cogent Arts & Humanities
6 (2024) Trang: 2103
Tạp chí: Forum for Linguistic Studies
17 (2024) Trang: 121-134
Tạp chí: Methodological Innovations
14 (2024) Trang: 406-414
Tạp chí: Indonesian Journal of Applied Linguistics
23 (2024) Trang: 39-58
Tạp chí: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
31 (2024) Trang: 173-189
Tạp chí: The International Journal of Learning in Higher Education
31 (2024) Trang: 219-235
Tạp chí: The International Journal of Learning in Higher Education
9 (2024) Trang: 1-15
Tạp chí: Environment and Social Psychology
9 (2024) Trang: 1-22
Tạp chí: Environment and Social Psychology
11 (2024) Trang: 2391645
Tạp chí: Cogent Arts & Humanities
11 (2024) Trang: 2308758
Tạp chí: Cogent Arts & Humanities
13 (2024) Trang: 631
Tạp chí: F1000Research
12 (2024) Trang: 100168
Tạp chí: Ampersand
27 (2024) Trang:
Tạp chí: TESL-EJ
13 (2024) Trang: 100183
Tạp chí: Ampersand
Lastest articles (2024) Trang: 1-12
Tạp chí: Journal of Further and Higher Education
28 (2024) Trang:
Tạp chí: TESL-EJ
3 (2023) Trang: 59-75
Tạp chí: European Journal of English Language Studies
6 (2023) Trang: 203-213
Tạp chí: European Journal of Educational Management
2 (2023) Trang: 55–66
Tạp chí: Journal of Innovation and Research in Primary Education
4 (2023) Trang: 128-139
Tạp chí: FOSTER: Journal of English Language Teaching
2 (2023) Trang: 84–92
Tạp chí: Journal of Contemporary Language Research
16 (2023) Trang: 1-11
Tạp chí: i-manager’s Journal on Educational Psychology
30 (2023) Trang: 590–592
Tạp chí: rEFLections
12 (2023) Trang: 341- 357
Tạp chí: European Journal of Educational Research
6 (2023) Trang: 21–31
Tạp chí: Journal for ReAttach Therapy and Developmental Diversities
8 (2023) Trang: 2221-2244
Tạp chí: Remittances Review
14 (2023) Trang: 1363-1374
Tạp chí: Journal of Language Teaching and Research
12 (2023) Trang: 1086
Tạp chí: F1000Research
9 (2023) Trang: 711-723
Tạp chí: International Journal of Educational Methodology
10 (2023) Trang: 2243118
Tạp chí: Cogent Education
10 (2023) Trang: 2264008
Tạp chí: Cogent Arts & Humanities
10 (2023) Trang: 2286737
Tạp chí: Cogent Arts & Humanities
13 (2023) Trang:
Tạp chí: SAGE Open
11 (2021) Trang: 1-23
Tạp chí: LET: Linguistics, Literature and English Teaching Journal
15 (2022) Trang: 39 - 50
Tạp chí: i-Manager's Journal on Educational Psychology
16 (2022) Trang: 65–74
Tạp chí: Nurture
9 (2022) Trang: 296 - 306
Tạp chí: European Journal of Education Studies
2 (2022) Trang:
Tạp chí: Erudita: Journal of English Language Teaching
Vietnamese | English
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên