Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
19 (2023) Trang: AJBSR.MS.ID.002567
Tạp chí: American Journal of Biomedical Science & Research

The COVID-19 pandemic has undeniably redefined the educational landscape worldwide, forcing educational institutions, from kindergartens to universities, to rethink and remodel traditional pedagogical approaches. Vietnam, like many other countries, rapidly shifted towards virtual learning to maintain the educational flow amidst the crisis. Although it was initially a response to an unexpected circumstance, it is now poised to become an integral part of the country’s educational system even in the post-pandemic era. With a population nearing 100 million and a burgeoning middle class, Vietnam shows immense potential for the virtual learning industry. Moreover, the country’s extensive emphasis on education and digital literacy, coupled with a high rate of internet penetration (approximately 70% in 2021), lays a fertile ground for virtual learning to thrive.

Các bài báo khác
2 (2023) Trang: 55–66
Tạp chí: Journal of Innovation and Research in Primary Education
12 (2023) Trang: 341- 357
Tác giả: Lê Thanh Thảo
Tạp chí: European Journal of Educational Research
11 (2021) Trang: 1-23
Tạp chí: LET: Linguistics, Literature and English Teaching Journal
2 (2022) Trang:
Tác giả: Lê Thanh Thảo
Tạp chí: Erudita: Journal of English Language Teaching
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...