Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2023
Số tạp chí 8(2023) Trang: 3320
Tạp chí: International Journal of Social Science and Economic Research

The study was conducted with the aim of evaluating the impact of corporate social responsibility
on the brand image of small and medium-sized enterprises operating in the city of Can Tho. The
research found a positive relationship between the components of social responsibility and the
brand image of businesses in Can Tho. Social responsibility was measured by four components:
economic responsibility, ethical responsibility, philanthropic responsibility, and legal
responsibility. The regression model showed that all four components of social responsibility,
including (1) legal responsibility, (2) ethical responsibility, (3) philanthropic responsibility, and
(4) economic responsibility, had a positive impact on the brand image of businesses in Can Tho.
Specifically, legal responsibility had the strongest impact on brand image, followed by ethical
responsibility and finally economic responsibility.


Các bài báo khác
Số tạp chí 5(2023) Trang: 40-51
Tạp chí: Journal of Education, Teaching and Social Studies
Số tạp chí 8(2023) Trang: 127-139
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 8(2023) Trang: 63-75
Tạp chí: European Journal of Open Education and E-learning Studies
Số tạp chí 2(2023) Trang: 55–66
Tạp chí: Journal of Innovation and Research in Primary Education
Số tạp chí 13(2023) Trang: 169-184
Tạp chí: HO CHI MINH CITY OPEN UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE - ECONOMICS AND BUSINESS ADMINISTRATION
Số tạp chí 50(2023) Trang: 1458-1465
Tạp chí: Geojournal of Tourism and Geosites
Số tạp chí 19(2023) Trang: AJBSR.MS.ID.002567
Tạp chí: American Journal of Biomedical Science & Research
Số tạp chí 16(2023) Trang: 1-11
Tạp chí: i-manager’s Journal on Educational Psychology


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...