Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 20(2022) Trang: 1287-1295
Tạp chí: NeuroQuantology

This study aims to update the "Pilates" curriculum for female students between the ages of 17 and 19 and experimentally test it in terms of fitness, other features, and body function points. Materials and procedures The research was carried out using a pedagogical test that was administered at the University of Vietnam (VNU) during the 2019–2020 academic year. 30 female students between the ages of 17 and 19 are the study's subjects. As the author develops the program «Culture Physical and Medical Systems» Pilates for Girls, 17–19 years old, it is held additional sessions of "Pilates" instruction in the afternoon in addition to the required school hours for physical training, duration, two sessions per week for 60 minutes. This program is designed for one hundred and forty-four hours of instruction, including 12 hours of theory and ninety-six hours of practical work. Instruction in self-study lasts for 48 hours (once a week for 1 hour). Female students are performing fundamental "Pilates" movements on mats in other sessions.

Các bài báo khác
Số tạp chí 28(2022) Trang: 1139-1143
Tạp chí: Ecology, Environment and Conservation
Số tạp chí 28(2022) Trang: 1153-1156
Tạp chí: Ecology, Environment and Conservation
Số tạp chí -(2022) Trang: 1-10
Tạp chí: 2022 International Conference on Control, Robotics and Informatics (ICCRI 2022)
Số tạp chí 6(2022) Trang: 3887-3894
Tạp chí: Journal of Positive School Psychology
Số tạp chí -(2022) Trang: 43-47
Tạp chí: 2022 International Conference on Control, Robotics and Informatics (ICCRI 2022)
Số tạp chí 1012(2022) Trang: 012039
Tạp chí: IOP Conference Series: Earth and Environmental Science
Số tạp chí 1087(2022) Trang: 012077
Tạp chí: IOP Conference Series: Earth and Environmental Science
Số tạp chí 9(2022) Trang: 114-125
Tạp chí: International Journal of Advanced and Applied Sciences
Số tạp chí 4(2022) Trang: 70-93
Tạp chí: International Journal of Education and Pedagogy (IJEAP) eISSN: 2682-8464
Số tạp chí 5(2022) Trang: 49-83
Tạp chí: European Journal of Applied Linguistics Studies ISSN: 2602 - 0254 ISSN-L: 2602 – 0254
Số tạp chí 4(2022) Trang: 103-133
Tạp chí: European Journal of Applied Linguistics Studies ISSN: 2602 - 0254 ISSN-L: 2602 – 0254
Số tạp chí 5(2022) Trang: 216-249
Tạp chí: European Journal of Applied Linguistics Studies
Số tạp chí 20(2022) Trang: 5095-5102
Tạp chí: APPLIED ECOLOGY AND ENVIRONMENTAL RESEARCH
Số tạp chí 21(2022) Trang: 751-759
Tạp chí: Indian Journal of Economics and Business
Số tạp chí 21(2022) Trang: 13-21
Tạp chí: Indian Journal of Economics and Business
Số tạp chí NS34(2022) Trang: 539-548
Tạp chí: Journal of New Zealand Studies
Số tạp chí 8(2022) Trang: 133-151
Tạp chí: Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...