Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 8(2022) Trang: 25-35
Tạp chí: Multicultural Education

The research is aimed at finding solutions to raise awareness of librarianship students at Can Tho University of open educational resources copyright. The study was conducted using the quantitative method with 160 survey samples from the students of Library and Information Management. Quantitative data were analyzed using SPSS software. The research findings show that the librarianship students’ knowledge of open educational resources is very low. Moreover, their awareness of open educational resources copyright and their usage of this resource are still limited. This is an alarming issue for librarianship students and the university in performing copyright to this useful learning resource.

Các bài báo khác
Số tạp chí 67(2022) Trang: 121-127
Tạp chí: Journal of the Faculty of Agriculture, Kyushu University
Số tạp chí 28 (2), 2022(2022) Trang: 169–177
Tạp chí: Food Science and Technology Research
Số tạp chí 32(2022) Trang:
Tạp chí: Progress in Natural Science: Materials International
Số tạp chí 32(2022) Trang: 314–327
Tạp chí: Progress in Natural Science: Materials International
Số tạp chí 32(2022) Trang: 296-303
Tạp chí: Progress in Natural Science: Materials International
Số tạp chí 9(2022) Trang: 699-708
Tạp chí: Journal of the Turkish Chemical Society Section A: Chemistry
Số tạp chí 12(2022) Trang: 942-949
Tạp chí: International Journal of Renewable Energy Research


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...