Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
23 (2023) Trang:
Tạp chí: Tạp Chí Giáo Dục
Liên kết:

Online education has recently gained popularity but still proves a big challenge for most of the teachers all over the world. In Vietnam, online education is not yet to be properly implemented through all levels ranging from primary to tertiary level. The present study investigates the perception of nine English as a Foreign Language lecturers regarding the challenges and recommendations for better implementation of online education. Drawing on qualitative data collected through semi-structured interviews, the findings reveal specific challenges and implications that the lecturers had while conducting online education. The results of this study contribute to the literature of English teaching in response to the need for online education, particularly in the context of Vietnam and other similar contexts.

Các bài báo khác
Published online (2020) Trang: 1-31
Tạp chí: ITL - International Journal of Applied Linguistics
7(1) (2018) Trang: 73-90
Tạp chí: The European Journal of Applied Linguistics and TEFL
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...