The research aimed to determine the impact of electronic customer knowledge management on the purchase intention in the fashion industry. This study had used analytical methods factor analysis to test and determine the scale, with 263 observations in the Mekong Delta regionThen, this was Structural Equation Modelling (SEM) to find the factors affecting customer’s purchase intention. The results show that the study has developed specific criteria for the electronic customer knowledge management in the fashion industry. Moreover, the empirical results indicate that electronic customer knowledge management influences the purchase intention of customers. Specifically, customer knowledge "About" the customers is the strongest factor affecting the purchase intention, followed by knowledge "For" and "From" the customers. Additionally, the research also reveals differences in electronic customer knowledge management on purchase intention across different income levels. Furthermore, the study proposes some directions to help e-commerce businesses enhance the effectiveness of customer knowledge management in the future
Nguyễn Thị Phương Dung, 2014. NIỀM TIN Ở TỔ CHỨC TÁC ĐỘNG ĐẾN ĐỘNG CƠ VÀ KẾT QUẢ LÀM VIỆC CỦA NHÂN VIÊN KHỐI VĂN PHÒNG Ở VIỆT NAM. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 34: 103-112
Nguyễn Thị Phương Dung, Phạm Hoàng Duy, 2013. PHÂN TÍCH SỰ TƯƠNG QUAN GIỮA GIÁ TRỊ CÁ NHÂN VÀ ĐỘNG LỰC LÀM VIỆC CỦA NHÂN VIÊN KHỐI VĂN PHÒNG Ở THÀNH PHỐ CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 28: 110-116
Nguyễn Thị Phương Dung, 2012. XÂY DỰNG THANG ĐO ĐỘNG VIÊN NHÂN VIÊN KHỐI VĂN PHÒNG Ở THÀNH PHỐ CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 22b: 145-154
Nguyễn Thị Phương Dung, Nguyễn Thị Ngọc Hoa, 2012. CáC RàO CảN Kỹ THUậT THƯƠNG MạI KHI XUấT KHẩU THủY SảN VIệT NAM VàO THị TRƯờNG NHậT. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 23b: 215-223
Nguyễn Thị Phương Dung, Bùi Thị Kim Thanh, 2011. SO SÁNH HÀNH VI LỰA CHỌN NƠI MUA SẮM CỦA NGƯỜI TIÊU DÙNG ĐỐI VỚI LOẠI HÌNH SIÊU THỊ VÀ CHỢ TRUYỀN THỐNG: TRƯỜNG HỢP NGÀNH HÀNG TIÊU DÙNG TẠI THÀNH PHỐ CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 20b: 225-236
Nguyễn Thị Phương Dung, 2014. CÁC MỐI QUAN HỆ QUEN BIẾT CÓ ẢNH HƯỞNG ĐẾN ĐỘNG CƠ LÀM VIỆC CỦA NHÂN VIÊN KHÔNG?. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 33: 23-32
Nguyễn Thị Phương Dung, Nguyễn Hoàng Như Ngọc, 2012. ẢNH HƯỞNG CỦA ĐỘNG CƠ LÀM VIỆC ĐẾN HÀNH VI THỰC HIỆN CÔNG VIỆC CỦA NHÂN VIÊN KHỐI VĂN PHÒNG TẠI THÀNH PHỐ CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 24b: 91-99
Nguyễn Thị Phương Dung, Huỳnh Thị Cẩm Lý, Lê Thị Thu Trang, 2014. CÁC YẾU TỐ TÁC ĐỘNG ĐẾN SỰ GẮN KẾT TỔ CHỨC CỦA NHÂN VIÊN KHỐI VĂN PHÒNG THÀNH PHỐ CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 30: 92-99
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên