Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2024
Số tạp chí 11(2024) Trang: 33-43
Tạp chí: International Journal of Advanced and Applied Sciences
This study used both qualitative and quantitative research methods,
surveying 325 respondents. Initially, the research model included seven
factors that could influence students' entrepreneurial intentions: university,
government, support organizations, funding providers, research
organizations, large enterprises, and service providers. The results from the
multivariate regression analysis identified four significant factors:
universities, funding providers, research organizations, and large
enterprises. The study also found that three variables—government, support
organizations, and service providers—were not statistically significant. In
conclusion, the key factors within the entrepreneurial ecosystem of
multidisciplinary universities that influence students' entrepreneurial
intentions are the university, funding providers, research organizations, and
large enterprises.



Các bài báo khác
Số tạp chí 6(2024) Trang: 947-964
Tạp chí: Forum for Linguistic Studies
Số tạp chí 1(2024) Trang: 265-279
Tạp chí: Intelligent Systems and Data Science
Số tạp chí 16(2024) Trang: 568-574
Tạp chí: Medicinal Plants - International Journal of Phytomedicines and Related Industries
Số tạp chí 2(2024) Trang: 523-544
Tác giả: Cao Nhất Linh
Tạp chí: Revista Jurídica unicuritiba
Số tạp chí Volume XI(2024) Trang: 618-623
Tạp chí: International Journal of Research and Scientific Innovation (IJRSI) (ISSN 2321-2705)
Số tạp chí 2024(2024) Trang: 15
Tác giả: Lê Thanh Tùng
Tạp chí: Communications in Optimization Theory
Số tạp chí 1(2024) Trang: 66-72
Tạp chí: ICMLSC '24: Proceedings of the 2024 8th International Conference on Machine Learning and Soft Computing
Số tạp chí 5(2024) Trang: 234-250
Tạp chí: Journal of Research on English and Language Learning


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...