Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 6(2022) Trang: 13-19
Tạp chí: European Journal of Physical Education and Sport Science

The objective of the research is to evaluate the training process for students majoring in physical education at Can Tho University in the period between 2004 and 2020. Through carefully examining and summarizing documents and surveys, the research accurately and comprehensively provides an overview of the current situation regarding the process of training physical education students at Can Tho University. The study looks at four issues: the enrollment process, graduation outcomes, graduates’ employment situations, and employers’ satisfaction level. The findings indicate that the enrolment process has been under difficulties regarding the number of enrolled students in recent years, the training quality is very good, students graduate on time, and the training products satisfy employers.

Các bài báo khác
Số tạp chí 2(2022) Trang: 74-95
Tạp chí: ELE Reviews: English Language Education Reviews
Số tạp chí 47(2022) Trang: 138-145
Tạp chí: Journal of the Indonesian Tropical Animal Agriculture
Số tạp chí 49(2022) Trang: 1669-1677
Tạp chí: Journal of Hunan University Natural Sciences
Số tạp chí 30(2022) Trang: 2048-2051
Tạp chí: Central European Management Journal
Số tạp chí 17 (12)(2022) Trang: 951-959
Tạp chí: Seybold Report
Số tạp chí 7(2022) Trang: 53-61
Tạp chí: European Journal of Alternative Education Studies
Số tạp chí 6(2022) Trang: 108-124
Tạp chí: European Journal of Literature, Language and Linguistics Studies
Số tạp chí 7(2022) Trang: 70-81
Tác giả: Nguyễn Văn Hòa
Tạp chí: European Journal of Physical Education and Sport Science
Số tạp chí 4(2022) Trang: 27-34
Tạp chí: International Journal of Physiology, Sports and Physical Education
Số tạp chí 10/2022(2022) Trang: 127-133
Tạp chí: Tạp chí Nông nghiệp và Phát triển Nông thôn


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...