Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Số tạp chí 124(2022) Trang: 641–658
Tạp chí: Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies
This study attempts to create a system to monitor employees entering and leaving the office using face recognition. In addition, the system also signals by LED when recognizing a staff who has clearance to enter or notifies those who do not in the area. Events of entering and leaving from staff are written into a log file for management purposes. The face-detection and image processing utilize Multi-task Cascaded Convolutional Network. Feature data is then extracted from the processed images by FaceNet, which is classified by the Support Vector Machine algorithm into a model. Information of employees and logs are saved in MySQL database, which is also used in a web application using Python and Django web framework.
Các bài báo khác
Số tạp chí 21(2022) Trang: 653
Tạp chí: Veterinary Integrative Sciences
Số tạp chí 17(2022) Trang: 500-508
Tạp chí: Seybold Report
Số tạp chí 16(2022) Trang: 65–74
Tạp chí: Nurture
Số tạp chí 7(2022) Trang: 85-93
Tạp chí: International Journal of Engineering Research and Applications
Số tạp chí 721(2022) Trang: 1-7
Tạp chí: Legume Research- An International Journal
Số tạp chí 2(2022) Trang: pp. 14-37
Tạp chí: International Journal of Education, Business and Economics Research (IJEBER)
Số tạp chí 2(2022) Trang: pp. 38-55
Tạp chí: International Journal of Education, Business and Economics Research (IJEBER)
Số tạp chí 5(2022) Trang: PP 114-124
Tạp chí: American International Journal of Business Management (AIJBM)
Số tạp chí 9(2022) Trang: 145-153
Tạp chí: International Journal of Advanced and Applied Sciences
Số tạp chí 14(2022) Trang: 2792-2800
Tạp chí: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
Số tạp chí 5(2022) Trang: 32-37
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies
Số tạp chí 7(2022) Trang: 34-56
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 9(2022) Trang: 230-258
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Số tạp chí 7(2022) Trang: 71-86
Tạp chí: International Journal of Advanced Engineering and Management Research
Số tạp chí 4(2022) Trang: 53-63
Tạp chí: American Journal of Multidisciplinary Research & Development
Số tạp chí 5(2022) Trang: 156-162
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Publications
Số tạp chí 5(2022) Trang: 23-29
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Publications
Số tạp chí 1(2022) Trang: 1-6
Tạp chí: International Journal of Politics, Law, and Management
Số tạp chí 8(2022) Trang: 150-156
Tạp chí: International Journal of Law
Số tạp chí 6(2022) Trang: 1-11
Tạp chí: Journal for Research Scholars and Professionals of English Language Teaching
Số tạp chí 2(2022) Trang: 71-90
Tạp chí: International Journal of Education, Business and Economics Research
Số tạp chí 4(2022) Trang: 42-50
Tạp chí: American Journal of Multi-disciplinary Research & Development
Số tạp chí 7(2022) Trang: 20-30
Tạp chí: International Journal of Advanced Engineering and Management Research
Số tạp chí 2(2022) Trang: 1-13
Tạp chí: International Journal of Education, Business and Economics Research (IJEBER)
Số tạp chí 3(2022) Trang: 190-200
Tạp chí: Universe International Journal of Interdisciplinary Research
Số tạp chí 5(2022) Trang: 22-24
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Publications
Số tạp chí 9(2022) Trang: 209-215
Tạp chí: International Journal of Research and Review
Số tạp chí 13(2022) Trang: 811–817
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews
Số tạp chí 9(2022) Trang: 722-727
Tạp chí: International Journal of Research and Review
Vietnamese | English
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên