Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 6 (2022)(2022) Trang: 1403–1412
Tạp chí: International Journal of Data and Network Science

Website is a helpful interactive tool between universities and students. Innovating and improving the website quality creates students’ brand trust and satisfaction with the university. This study demonstrates the relationship between a university’s website quality, brand trust, and student satisfaction. The research data are collected by quota sampling with 402 senior students studying at universities in Vietnam. Using the structural equation modeling (SEM), the research result shows that the university’s website quality positively affects brand trust and student satisfaction. Besides, brand trust positively impacts on student satisfaction with the university.

Các bài báo khác
Số tạp chí 56(2022) Trang: 372-386
Tạp chí: Indian Journal of Pharmaceutical Education and Research
Số tạp chí 17(2022) Trang: 49-61
Tạp chí: International Journal of Emerging Technologies in Learning
Số tạp chí 12(2022) Trang: 287-293
Tạp chí: International Journal of Energy Economics and Policy
Số tạp chí 10 (2022)(2022) Trang: 1413–1420
Tạp chí: Uncertain Supply Chain Management
Số tạp chí 0(2022) Trang: 1-22
Tạp chí: Optimization Letters


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...