Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2021
Số tạp chí 7(2021) Trang: 379-386
Tạp chí: Multicultural Education

This study is aimed at investigating the perceptions of the teachers of English in Can Tho University (CTU) on Blended learning (BL). This research brings a practical assessment on the feasibility of this approach at the tertiary level. The study is composed of mixed methods of an online questionnaire and an informal interview. Participants were 136 students and 16 teachers currently working in CTU, one of the oldest and biggest universities in Vietnam. The findings of the study show the teachers’ appreciation of the approach and their awareness of its leverage in future teaching practice. However, it is still too early to conclude that this approach will soon replace traditional teaching methods in physical rooms. Therefore, it is recommended that further research on BL should be done to ensure its validity and explore its effectiveness in a Vietnamese context, especially under the impact of Covid-19 pandemic.Mju

Các bài báo khác
Số tạp chí ISBN-978-625-7464-39-0(2021) Trang: 466-477
Tạp chí: 4th International African Conference on current studies, Bani Waleed University,
Số tạp chí 120(2021) Trang: 2-15
Tác giả: Nguyễn Văn Thu
Tạp chí: Journal of Animal Science and Technology
Số tạp chí 9(2021) Trang: 48-51
Tạp chí: International Conference on Biological, Agricultural & Environmental Science (ICBAES - 2021)
Số tạp chí 11(2021) Trang:
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 8(2021) Trang: 367-369
Tạp chí: International journal of physical education, sports and health (Online)
Số tạp chí 409(2021) Trang: 1-13
Tạp chí: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering
Số tạp chí 08/2021(2021) Trang:
Tạp chí: The 2nd International Conference on Innovations in Social Sciences Education and Engineering ( ICoISSEE ) August 07th, 2021
Số tạp chí 409(2021) Trang: 1-14
Tạp chí: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering
Số tạp chí 409(2021) Trang: 1-17
Tạp chí: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering
Số tạp chí 409(2021) Trang: 1-15
Tạp chí: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering
Số tạp chí September 7-8, 2021 / Adana, TURKEY(2021) Trang: 1-15
Tạp chí: CUKUROVA 7 th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE
Số tạp chí 652(2021) Trang:
Tạp chí: IOP Conference Series: Earth and Environmental Science
Số tạp chí 10(2021) Trang: 1094-1102
Tác giả: Hemraj, Bùi Minh Tâm
Tạp chí: International Journal of Science and Research (IJSR)
Số tạp chí 8(2021) Trang: 370-373
Tạp chí: International journal of physical education, sports and health
Số tạp chí 43(2021) Trang: 11-13
Tạp chí: International journal of health, physical education and computer science in sports.
Số tạp chí 9(2021) Trang: 96-100
Tạp chí: Asian Journal of Education and e-Learning
Số tạp chí 6(2021) Trang: 143-152
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 6(2021) Trang: 109-120
Tạp chí: European Journal of Open Education and E-learning Studies


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...