Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2022
Số tạp chí (2022), 22(24), 1-7(2022) Trang: 1-7
Tạp chí: Khoa học giáo dục
Liên kết:

In education, questions are an important means to help students navigate and acquire the knowledge of the lesson. Numerous research studies have shown that when children are encouraged to ask questions and taught to ask questions while reading, their reading comprehension deepens. This article proposes a procedure to train questioning skills based on the model of skill transferring for primary school students in Vietnamese subjects, specifically in teaching reading with the implementation of some exercises. reading for grade 4 students as illustrations. The experimental results show that students' questioning skills were improved significantly, which exerted a positive impact on students' general reading skills. 

Các bài báo khác
Số tạp chí 1(2022) Trang: 11-16
Tạp chí: KHOA HỌC VÀ ĐÀO TẠO THỂ DỤC THỂ THAO
Số tạp chí 1(2022) Trang: 47-53
Tác giả: Trần Văn Hiếu
Tạp chí: KINH TẾ VÀ QUẢN LÝ
Số tạp chí XXIX(2022) Trang: 74-78
Tạp chí: Tạp chí KHOA HỌC KỸ THUẬT THÚ Y
Số tạp chí T. 22 S. 24 (2022)(2022) Trang: 54-58
Tạp chí: Tạp chí giáo dục
Số tạp chí 46(2022) Trang: 46
Tác giả: Sơn Chanh Đa
Tạp chí: tạp chí khoa học trường Đại học Trà Vinh


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...