Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2022
Số tạp chí 22(2022) Trang: 48-53
Tạp chí: Giáo dục

Students’ learning activities involve much intellectual independence with the self-awareness of learning motivation, learning goals, and learning methods. Enhancing student learning activities is an important task contributing to improving the training quality of higher education institutions. The article presents the current situation of students’ learning activities at FPT University in Can Tho city based on the results of survey questionnaire with 351 respondents (including 287 students and 64 managers and lecturers). From the survey results, the researcher analyzed and evaluated the actual situation of achieving goals, contents, methods, skills and forms of learning activities among the student at FPT University in Can Tho city. This is the practical basis in proposing solutions to improve the students’ learning activities at FPT University in Can Tho city in particular and educational institutions in general.   

Các bài báo khác
Số tạp chí 439-2022(2022) Trang: 116-124
Tạp chí: Tạp chí Nông nghiệp và Phát triển nông thôn
Số tạp chí 131(2022) Trang: 163-174
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Nông nghiệp và Phát triển Nông thôn
Số tạp chí 606(2022) Trang: 110-118
Tạp chí: Nghiên cứu văn học
Số tạp chí 17(2022) Trang: 34-50
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Đại học Mở thành phố Hồ Chí Minh: Kinh tế và Quản trị kinh doanh
Số tạp chí 17(2022) Trang: 5-18
Tạp chí: Tạp chí Đại học Mở thành phố Hồ Chí Minh: Kinh tế và Quản trị kinh doanh
Số tạp chí XXIX(2022) Trang: 25-34
Tạp chí: Khoa học kỹ thuật Thú y
Số tạp chí 280(2022) Trang: 53-59
Tạp chí: Khoa học Kỹ thuật Chăn nuôi
Số tạp chí 6(2022) Trang: 3 - 12
Tạp chí: Nhà nước và pháp luật


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...