Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2021
Số tạp chí 0(0)(2021) Trang: 1-11
Tạp chí: Journal of Education

How teachers perform and react to the world-wide pandemic and how the epidemic affects an education system may also be used as new conditions to consider the way to enhance SDG4 in developing countries. Regarding that concern, this study investigated 294 teachers’ perspective on their teaching effectiveness and satisfaction during COVID-19. The findings underlined the significant roles of support from various stakeholders, school readiness toward digital transformation, and teachers’ anxiety over teacher satisfaction. Notably, teachers’ newly absorbed technological and pedagogical skills do elevate their teaching effectiveness but do not lead to higher satisfaction during the pandemic.

Các bài báo khác
Số tạp chí 7(2021) Trang: 120-128
Tạp chí: European Journal of Physical Education and Sport Science
Số tạp chí 27(2021) Trang: 39-43
Tạp chí: Annals of Computer Science and Information Systems
Số tạp chí 8(2021) Trang: 51-61
Tạp chí: Journal of Asian Finance, Economics and Business
Số tạp chí 5(2021) Trang: 1289-1301
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
Số tạp chí 2(2021) Trang: 1-24
Tạp chí: Journal of Nonsmooth Analysis and Optimization
Số tạp chí Volume 6(2021) Trang: 1-6
Tạp chí: EAI Endorsed Transactions on Smart Cities
Số tạp chí 5(2021) Trang: 475-480
Tạp chí: International Journal on Informatics Visualization


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...