Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2019
Số tạp chí 2(2019) Trang: 26-36
Tạp chí: International Association for the Educational Role of Language

The study aims at indicating the effectiveness of employing Skype in the classroom to promote chances for EFL learners to expose to multiculturalism. Action research was carried out via a one-year case study on a teacherparticipant. The data was collected by observation during Skype connections, the participant’s reflections before and after the connections, and interview of the teacher-participant for his reflections for enhancing his learners’ chances for acquiring multiculturalism. The findings of the study showed that Skype benefited the teacherparticipant in facilitating multiculturalism in EFL learning contexts, how Skype could be useful for multicultural connections, and the development of learners’ common curiosity about other cultures through the exposure to multiculturalism. Keywords: multiculturalism, Skype in the classroom, language teaching and learning

Các bài báo khác
Số tạp chí 17(2019) Trang: 14-20
Tạp chí: Journal of information and communication convergence engineering
Số tạp chí 24(2019) Trang: 7348 - 7359
Tạp chí: International Journal of Psychosocial Rehabilitation
Số tạp chí 7(2019) Trang: 78-99
Tạp chí: Journal of Educational and Human Resource Development
Số tạp chí 8(2019) Trang: 215-226
Tạp chí: International Journal of Innovative Research and Development
Số tạp chí 2(2019) Trang: 24-36
Tạp chí: Proceedings of ICSAI Conferences
Số tạp chí 7(2019) Trang: 145-155
Tạp chí: Merit Research Journal of Agricultural Science and Soil Sciences
Số tạp chí 2019(2019) Trang:
Tác giả: Lê Thanh Tùng
Tạp chí: Bulletin of the Brazilian Mathematical Society, New Series
Số tạp chí 11814(2019) Trang: 722-730
Tạp chí: Lecture Notes in Computer Science
Số tạp chí still waiting(2019) Trang:
Tạp chí: Journal of Asian Business and Economic Studies
Số tạp chí 114(2019) Trang:
Tạp chí: Physica E: Low-dimensional Systems and Nanostructures


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...