Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2019
Số tạp chí 23 (3)(2019) Trang: 345-365
Tạp chí: Teacher Development

This paper provides insights into how participating in an action research study challenged traditional beliefs about teaching practices and led to more active learning strategies being included in English for Specific Purposes (ESP) Science classes at a Vietnamese university. Recent reforms in higher education teaching and learning, by the Vietnamese government, have placed increased demands on universities to employ more active learning approaches to meet future global needs. InVietnam, university teaching has generally been based upon traditional lecturing, whereas active learning requires a more student-centered approach whereby students engage cognitively in learning through increased participation, and take greater responsibility for inquiring into new knowledge in meaningful and critical ways. Using a participatory action research approach, interviews, observations and planning meetings were undertaken with eight Science lecturers who were currently teaching ESP. The findings revealed how the lecturers underwent positive pedagogical shifts from traditional lecturing to more constructivist approaches to teaching and learning over the time of the study.

Các bài báo khác
Số tạp chí Online(2019) Trang: 1-23
Tạp chí: International Journal of Water Resources Development
Số tạp chí March 01(2019) Trang: 1-18
Tạp chí: The International Journal of Higher Education Research
Số tạp chí ISBN: 978-1-4503-6612-0(2019) Trang: 110-116
Tạp chí: Proceedings of the 3rd International Conference on Machine Learning and Soft Computing
Số tạp chí Volume 9(2019) Trang: 638-646
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 8(10)(2019) Trang: 22-28
Tạp chí: International Journal of Innovative Research and Development
Số tạp chí 4(4)(2019) Trang: 130-140
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 4 (2)(2019) Trang: 72-92
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
Số tạp chí 9(1)(2019) Trang: 172-179
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 3(4)(2019) Trang: 1-19
Tạp chí: Journal of Information & Telecommunication
Số tạp chí 3(4)(2019) Trang: 533-547
Tạp chí: Journal of Information & Telecommunication
Số tạp chí 20(13)(2019) Trang:
Tạp chí: International Journal of Molecular Sciences
Số tạp chí 509(2)(2019) Trang: 491-497
Tạp chí: Biochemical and Biophysical Research Communications
Số tạp chí 795(2019) Trang: 119-127
Tạp chí: Theoretical Computer Science


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...