Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2019
Số tạp chí 4 (2)(2019) Trang: 72-92
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching

Research into scaffolding has indicated its roles in assisting students in completing their English language learning tasks, including reading. This article reports a descriptive study that explores teachers’ beliefs and their practices of the questioning strategy to scaffold students’ reading comprehension in high schools in a Mekong delta region. Data collected in this study include questionnaires, classroom observations, and semi-structured interviews. Participants were sixty-four teachers of English as a foreign language. The findings reported in this paper provide insightful views into how teachers used questions to scaffold student learning of reading comprehension. Pedagogical implications are also presented.

Các bài báo khác
Số tạp chí Online(2019) Trang: 1-23
Tạp chí: International Journal of Water Resources Development
Số tạp chí March 01(2019) Trang: 1-18
Tạp chí: The International Journal of Higher Education Research
Số tạp chí ISBN: 978-1-4503-6612-0(2019) Trang: 110-116
Tạp chí: Proceedings of the 3rd International Conference on Machine Learning and Soft Computing
Số tạp chí Volume 9(2019) Trang: 638-646
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 8(10)(2019) Trang: 22-28
Tạp chí: International Journal of Innovative Research and Development
Số tạp chí 4(4)(2019) Trang: 130-140
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 23 (3)(2019) Trang: 345-365
Tạp chí: Teacher Development
Số tạp chí 9(1)(2019) Trang: 172-179
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 3(4)(2019) Trang: 1-19
Tạp chí: Journal of Information & Telecommunication
Số tạp chí 3(4)(2019) Trang: 533-547
Tạp chí: Journal of Information & Telecommunication
Số tạp chí 20(13)(2019) Trang:
Tạp chí: International Journal of Molecular Sciences
Số tạp chí 509(2)(2019) Trang: 491-497
Tạp chí: Biochemical and Biophysical Research Communications
Số tạp chí 795(2019) Trang: 119-127
Tạp chí: Theoretical Computer Science


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...