The quality of teaching for physics pedagogical students does not depend on the knowledge that students acquire, but on the competence to apply that knowledge in real life and career. The article presents the content of the course-oriented questionnaire "Optics". This is also one of the teaching methods to develop learners' competence, thereby improving competence professionaland applying knowledge to the life of physics pedagogical students
Tạp chí: Hội thảo Quốc gia định hướng giảng dạy đại học, nghiên cứu khoa học và chuyển giao công nghệ trong kie nguyên số, 22/10/2023, Trường Đại học Công nghệ Đông Á
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên