Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
8 (2024) Trang: 15-35
Tạp chí: Journal of Positive Psychology & Wellbeing

OCOP is a national priority program aimed at effectively exploiting local resources to contribute to the development of the rural economy. In order to propose market development solutions for OCOP products in general, and OCOP beverages in Hau Giang province in particular, the current study has conducted interviews with processing facilities and stakeholders in the value chain, along with consumers. By using value chain analysis and contingent valuation method, the research findings indicate that OCOP processing facilities primarily sell their OCOP beverage products directly to local consumers and visitors, comprising approximately 79.1% of their sales. The findings also indicate that consumers are willing to pay a premium of 15.76% for OCOP certified beverages compared to the current price at which they are purchasing these products. The study also proposes some policy implications for the development of OCOP beverages.

Các bài báo khác
Số 44 (2016) Trang: 103-111
Tải về
Tập 55, Số 1 (2019) Trang: 109-119
Tải về
Số 46 (2016) Trang: 116-121
Tải về
Tập 55, Số 2 (2019) Trang: 131-142
Tải về
Tập 54, Số 7 (2018) Trang: 146-154
Tải về
Tập 54, Số 9 (2018) Trang: 149-156
Tải về
Số 26 (2013) Trang: 15-21
Tải về
Số 48 (2017) Trang: 64-69
Tải về
Số 46 (2016) Trang: 96-103
Tải về
17 (2021) Trang: 138-151
Tạp chí: tạp chí khoa học Đại học Mở TPHCM
04 (2018) (2018) Trang: 16-30
Tạp chí: Tạp chí Nghiên cứu khoa học và Phát triển kinh tế Trường Đại học Tây Đô
In: Semone Marseau (2020) Trang: 105-123
Tạp chí: The Mekong: History, Geology and Environmental Issues
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...