These days, relying on the traditional examination process, especially in high schools, is no longer the best solution for educating students, engaging their study attitudes, and keeping them improve self-study ability. The intelligent tutoring system is designed to aid teachers in multidisciplinary constructions of teaching materials. In this paper, the authors look at a real-world problem by proposing a system that helps high school students do multiplechoice examination better. First, the authors receive a dataset from a high school regarding the informatics course examinations. We then perform several machine learning algorithms to select one deployment candidate based on its high prediction performance. We have achieved a good accuracy of 98:93%0:25. Third, we integrate the learned model to a selfdeveloped intelligent tutoring system.
Tạp chí: Đào tạo nguồn nhân lực và nghiên cứu khoa học phục vụ phát triển Nông nghiệp công nghệ cao và công nghệ thực phẩm, Trường đại học Văn Lang, 12/12/2020
Tạp chí: Đào tạo nguồn nhân lực và nghiên cứu khoa học phục vụ phát triển Nông nghiệp công nghệ cao và công nghệ thực phẩm, Trường đại học Văn Lang, 12/12/2020
Tạp chí: Đào tạo nguồn nhân lực và nghiên cứu khoa học phục vụ phát triển Nông nghiệp công nghệ cao và công nghệ thực phẩm, Trường đại học Văn Lang, 12/12/2020
Tạp chí: Nghiên cứu khoa học, đào tạo nguồn nhân lực lĩnh vực kế toán kiểm toán và tài chính ngân hàng trong thời đại khoa học công nghệ 4.0, Trường Đại học Nha Trang, 31/7/2020
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên