Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 5(2022) Trang: 302-310
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies (IJSMS

Listening is a crucial language skill to be mastered in order to obtain success in not only one’s academic but daily life. However, the limited time of in-class learning may possibly hinder EFL learners’ acquisition and make them lack opportunities to express their ideas freely and creatively. For that matter mentioned, the purpose of this current research was to investigate the EFL learners' attitudes towards the use of Flipped Classroom model in learning listening skills. To this aim, 18 learners were selected and then assigned into a group for the experiment. The Flipped Classroom model was introduced and applied to teaching students the same listening course content. The results from the analysis of the questionnaire data revealed that the students had positive attitudes toward the use of Flipped Classroom model in learning listening skills. From these findings, pedagogy suggestions are discussed to further the use of this model in teaching.

Keywords — Flipped Classroom model, learners’ attitudes, listening skills, TOEIC listening

Các bài báo khác
Số tạp chí 13(2022) Trang: 404-412
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews
Số tạp chí 12(2022) Trang: 1-16
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education (IOSR-JRME) e-ISSN: 2320–7388
Số tạp chí 16(2022) Trang: 806–811
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews
Số tạp chí 7(2022) Trang: 465–469
Tạp chí: International Journal of Science and Research Archive
Số tạp chí 9(2022) Trang: 427-431
Tạp chí: International Journal of Research and Review
Số tạp chí 6(2022) Trang: 144-148
Tạp chí: International Journal of Research and Innovation in Social Science
Số tạp chí 26(2022) Trang: 1575-1582
Tạp chí: Journal of Applied Sciences and Environmental Management
Số tạp chí 6(2022) Trang: 98-103
Tạp chí: Indonesian Journal of Environmental Management and Sustainability
Số tạp chí 4(2022) Trang: 11-18
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 19-29
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 12-22
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 23-29
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 1-10
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 50-60
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 163-176
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 48-53
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 1–11
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 7-13
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 39-50
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 1-6
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 7(2022) Trang: 145-160
Tạp chí: European Journal of Open Education and E-leaming Studies
Số tạp chí 9(2022) Trang:
Tạp chí: European Journal of Education Studies


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...