Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2022
Số tạp chí 7(2022) Trang: 145-160
Tạp chí: European Journal of Open Education and E-leaming Studies

Blended teaching has recently attracted a lot of attention from educators and researchers worldwide. In Vietnam, blended teaching has been applied at various universities in different forms. However, few studies have been conducted to explore EFL teachers’ perceptions of the use of blended teaching in Vietnam. The current study used a questionnaire to explore the perceptions of thirty EFL teachers from a large university in Vietnam. Findings reveal that EFL teachers gain various benefits and encounter different challenges when applying blended teaching in their classrooms.

Keywords: blended teaching, English as a foreign language, EFL teachers, perceptions

Các bài báo khác
Số tạp chí 13(2022) Trang: 404-412
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews
Số tạp chí 12(2022) Trang: 1-16
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education (IOSR-JRME) e-ISSN: 2320–7388
Số tạp chí 5(2022) Trang: 302-310
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies (IJSMS
Số tạp chí 16(2022) Trang: 806–811
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews
Số tạp chí 7(2022) Trang: 465–469
Tạp chí: International Journal of Science and Research Archive
Số tạp chí 9(2022) Trang: 427-431
Tạp chí: International Journal of Research and Review
Số tạp chí 6(2022) Trang: 144-148
Tạp chí: International Journal of Research and Innovation in Social Science
Số tạp chí 26(2022) Trang: 1575-1582
Tạp chí: Journal of Applied Sciences and Environmental Management
Số tạp chí 6(2022) Trang: 98-103
Tạp chí: Indonesian Journal of Environmental Management and Sustainability
Số tạp chí 4(2022) Trang: 11-18
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 19-29
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 12-22
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 23-29
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 1-10
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 50-60
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 163-176
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 48-53
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 1–11
Tạp chí: JOURNAL OF ENERGY TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT
Số tạp chí 4(2022) Trang: 7-13
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 39-50
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 4(2022) Trang: 1-6
Tạp chí: NIPES JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY RESEARCH
Số tạp chí 9(2022) Trang:
Tạp chí: European Journal of Education Studies


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...