Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2020
Số tạp chí 7(2020) Trang: 413-429
Tạp chí: European Journal of Educational Studies
The flipped classroom is gaining more attention than ever before due to the pandemic of the COVID-19, by which online learning becomes a must in many countries and territories all over the world. The flipped model is a combination of online and face-to-face learning in which students watch instructional videos and do certain comprehension tasks at home prior to in-class lessons. To our knowledge, few studies have been conducted to explore the impact of flipped classrooms for teaching English reading skills in the high school context. The current experimental study has been conducted in a high school in the Mekong Delta with 52 students at Grade 11 in a high school in the Mekong Delta of Vietnam. Students were assigned to watch videos of instructions for 6 reading lessons in the English Grade 11 Textbook for 10 weeks. Learners’ reading comprehension performance and attitudes are compared between the control group and the experimental group. The findings reveal some interesting implications for Vietnamese teachers teaching English at high school
Các bài báo khác
Số tạp chí 5(2020) Trang: 48-66
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
Số tạp chí 35(2020) Trang: 131-139
Tạp chí: Journal of Wuhan University of Technology – Materials Science Edition
Số tạp chí 8(2020) Trang: 149-157
Tạp chí: International Journal of Agricultural Management
Số tạp chí 14(2020) Trang: 2734-2740
Tạp chí: Journal of Xidian University
Số tạp chí 2(2020) Trang: 123-137
Tạp chí: Applied Set-Valued Analysis and Optimization
Số tạp chí 5(2020) Trang: 192-196
Tạp chí: International Journal of Environment, Agriculture and Biotechnology


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...