Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2024
Số tạp chí 318(2024) Trang: 372-374
Tạp chí: Tạp chí Thiết bị giáo dục

School counseling activities for elementary learners involve interactions, psychological support, or interventions as needed by school counselors and teachers when students encounter difficulties in the study process, family circumstances, and relationships with family members, teachers, and peers. These activities can help students regulate their emotions and choose appropriate ways to address various situations. The role of managing school counseling activities is crucial to achieving these goals. The management team must recognize the importance of overseeing school counseling activities, ensuring that they are conducted according to the planned schedule, objectives, and counseling guidelines. Moreover, the management team for school counseling activities should focus on implementing the following functions: planning, organizing implementation, directing execution, and evaluating the results of the counseling activities. Among these, the planning function plays a foundational role, guiding the management process, maximizing resource mobilization, and serving as a basis for evaluating the achievement of the objectives in managing student school counseling activities.

Các bài báo khác
Số tạp chí 196(2024) Trang: 95-105
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Xã hội Việt Nam
Số tạp chí 574(2024) Trang: 32-40
Tạp chí: Nghiên cứu lịch sử
Số tạp chí 5(2024) Trang: 77 - 96
Tạp chí: Viện nghiên cứu Hán Nôm
Số tạp chí 9(2024) Trang: 99-105
Tạp chí: Khoa học và Công nghệ Nông nghiệp Việt Nam
Số tạp chí 6 (553) Tháng 6 năm 2024(2024) Trang: 98-109
Tạp chí: Tạp chí Nghiên cứu kinh tế


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...