Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2024
Số tạp chí 45(2024) Trang: 113-120
Tạp chí: Kasetsart Journal of Social Sciences

The purpose of the study was to evaluate whether the lesson plan designed by the research team is suitable for teachers and students at Cai Nuoc High School, Ca Mau province, Vietnam. Data were collected through survey results from Google Forms and observations and lesson plan assessments from teachers participating in the experiment. The results show that the lesson plan designed based on the research team process is effective; it helps teachers save time and be more confident when applying it to the teaching process in the classroom. In addition, the lesson plan designed from this process not only helps students master the knowledge and develop competence but also practice many necessary skills such as problem-solving, creativity, communication, etc.

Các bài báo khác
Số tạp chí 25(2024) Trang: 93-102
Tạp chí: Journal of Ecological Engineering
Số tạp chí 73(2024) Trang: 3593-3607
Tạp chí: Optimization
Số tạp chí 15 November(2024) Trang: 1-23
Tạp chí: Journal of Global Optimization
Số tạp chí 20 April(2024) Trang: 1-14
Tạp chí: International Journal of Data Science and Analytics
Số tạp chí 53(2024) Trang: 419–439
Tác giả: Phan Văn Phúc
Tạp chí: Forum for Social Economics


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...