Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2016
Số tạp chí 2(2016) Trang: 50-63
Tạp chí: International E-Journal for Research in ELT

The current study investigated factors that predicted variation in the English proficiency of a cohort of 75 students of English enrolled in an English language teacher training program at a Vietnamese University. The study, conducted after two years of implementing the program, used a practice IELTS test to determine the proficiency levels and a questionnaire of influential factors as well as an interview to probe the factors. The results showed that learner factors including entry level, time management for part-time job and self-study, and use of self-regulated learning strategies could better predict their English proficiency than others related to direct training such as assessment and teaching methods.

Các bài báo khác
Số tạp chí 6(2016) Trang: 222-241
Tạp chí: World Journal of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences
Số tạp chí xxx(2016) Trang:
Tác giả: Nguyễn Duy Sang
Tạp chí: Journal of Taibah University for Science
Số tạp chí 38(5)(2016) Trang: 549-557
Tạp chí: Songklanakarin J. Sci. Technol.
Số tạp chí 5(4)(2016) Trang: 616-622
Tạp chí: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING SCIENCES & RESEARCH TECHNOLOGY
Số tạp chí 65(2016) Trang: 1929-1948
Tạp chí: Optimization
Số tạp chí 61(2016) Trang: 651-668
Tạp chí: APPLICATIONS OF MATHEMATICS


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...