Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
8 (2021) Trang: 212-222
Tạp chí: European Journal of Education Studies

This article aims to provide scientific, accurate and overall information on the English teachers fostering activities at secondary schools in Ke Sach district, Soc Trang province. Via the sociological survey method and direct interview, this article has informed comprehensively about the status of teachers’ quality and students’ results in learning English, English teachers’ awareness of fostering activities, implementing teaching contents under the teaching and learning foreign languages project, as well as English teachers fostering activity methods, and forms of English teachers fostering activities of educational managers. The results of the study are the basis to improve the quality of teaching and learning foreign languages for students at secondary schools in Ke Sach district, Soc Trang province.

 
Các bài báo khác
13 (2023) Trang: 1-5
Tạp chí: tập chí điện tử Giáo Chức Việt nam
6 (2021) Trang: 31-36
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Education and Research
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...