Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
6 (2021) Trang: 31-36
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Education and Research

The aim of the paper is to provide scientific, accurate, and comprehensive overview of teachers at early childhood schools in Ninh Keu district, Can Tho province. This paper utilised sociological investigation methods and interview to improve our understanding of the current situation regarding the number of teachers, qualifications, professional capacities, professional competence, emulation outcomes, structures (age, seniority, gender), and quality (politics, morality, lifestyle, professional knowledge, pedagogical skills, fostering specialty and profession). The results of the findings draw our attention to the importance of considering the solutions to promote teacher quality at early childhood schools in the Ninh Keu district, Can Tho Province.

Các bài báo khác
13 (2023) Trang: 1-5
Tạp chí: tập chí điện tử Giáo Chức Việt nam
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...