Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
2 (2019) Trang: 423-436
Tạp chí: Proceedings of the first international Conference in Economics & Business, Khoa Kinh tế, 06/12/2019
Liên kết: 978-604-965-310-0

This study was conducted to apply the DOCS model to identify the elements that constitute corporate culture in the case of XYZ enterprise. Denison's corporate culture model (DOCS) was used to assess corporate culture. The analysis results showed that the corporate culture scale of XYZ business is made up of 12 factors including empowerment, teamwork orientation, capacity development, core values, consensus, cooperation and integration, innovation, customer orientation, learning organization, strategic orientation, target system, vision and it's the relationship. XYZ Enterprise has been affirmed as a strong corporate culture when building a long-term mission and vision, a fairly solid target system and core values, consensus and cooperation according to the calculation formula of DOCS model.

Các bài báo khác
Tập 55, Số CĐ Kinh tế (2019) Trang: 148-156
Tải về
Số 21a (2012) Trang: 190-197
Tải về
Số 32 (2014) Trang: 7-18
Tải về
Số 38 (2015) Trang: 75-82
Tải về
Tập 55, Số 1 (2019) Trang: 88-100
Tải về
2023 (2023) Trang: 66
Tạp chí: International Conference on Startup and Techopreneurship Ecosystem 2023
THE 2nd UHD-CTU Annual Economics and Business Conference Proceedings, Special Issue 2017 (2017) Trang: 67-79
Tạp chí: Hội thảo phát triển kinh tế xã hội vùng đồng bằng sông cửu long trong xu thế toàn cầu hóa
1 (2013) Trang: 129
Tạp chí: Giải pháp khai thác tiềm năng Kinh tế-Xã hội các tỉnh Đồng bằng sông Cửu Long theo hướng liên kết vùng
1 (2012) Trang: 81
Tạp chí: Phát triển KT-XH
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...