Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
2 (2023) Trang: 524
Tạp chí: Central European Management Journal ISSN:2336-2693 | E-ISSN:2336-4890

Research interviewing 202 observational samples from direct interviews from customers. Results after
testing are consistent with market data. The components and measurement variables all contribute
significantly in explaining the research model. The results of the exploratory factor anlysis (EFA) are
satisfactory; the results of the CFA analysis show that the CFI and TLI coefficients are close to 90%, which
shows that the market data is relatively consistent with the research model. The normalization coefficients of
the model are all reached and statistically significant. Also, all the study results have achieved unidirectional,
convergent and discriminant properties, although there are some limitations, but in general, they are
satisfactory to perform for the linear structure model (SEM). We can conclude that corporate culture, service
quality and behavioral intention have a positive relationship with each other. There is a positive relationship
between corporate culture, service quality and customer behavioral intentions in the industry, services in
general and the retail industry in particular, by identifying a positive relationship between corporate culture,
service quality and customer behavioral intentions for all businesses in the modern retail industry in particular,
and modern retail channels Vinmart and Vinmart+ in particular that can promptly propose sensible solutions
to improve these relationships and build them even better and stronger.


Các bài báo khác
Tập 55, Số CĐ Kinh tế (2019) Trang: 148-156
Tải về
Số 21a (2012) Trang: 190-197
Tải về
Số 32 (2014) Trang: 7-18
Tải về
Số 38 (2015) Trang: 75-82
Tải về
Tập 55, Số 1 (2019) Trang: 88-100
Tải về
2023 (2023) Trang: 66
Tạp chí: International Conference on Startup and Techopreneurship Ecosystem 2023
2 (2019) Trang: 423-436
Tạp chí: Proceedings of the first international Conference in Economics & Business, Khoa Kinh tế, 06/12/2019
THE 2nd UHD-CTU Annual Economics and Business Conference Proceedings, Special Issue 2017 (2017) Trang: 67-79
Tạp chí: Hội thảo phát triển kinh tế xã hội vùng đồng bằng sông cửu long trong xu thế toàn cầu hóa
1 (2013) Trang: 129
Tạp chí: Giải pháp khai thác tiềm năng Kinh tế-Xã hội các tỉnh Đồng bằng sông Cửu Long theo hướng liên kết vùng
1 (2012) Trang: 81
Tạp chí: Phát triển KT-XH
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...