Research interviewing 202 observational samples from direct interviews from customers. Results after testing are consistent with market data. The components and measurement variables all contribute significantly in explaining the research model. The results of the exploratory factor anlysis (EFA) are satisfactory; the results of the CFA analysis show that the CFI and TLI coefficients are close to 90%, which shows that the market data is relatively consistent with the research model. The normalization coefficients of the model are all reached and statistically significant. Also, all the study results have achieved unidirectional, convergent and discriminant properties, although there are some limitations, but in general, they are satisfactory to perform for the linear structure model (SEM). We can conclude that corporate culture, service quality and behavioral intention have a positive relationship with each other. There is a positive relationship between corporate culture, service quality and customer behavioral intentions in the industry, services in general and the retail industry in particular, by identifying a positive relationship between corporate culture, service quality and customer behavioral intentions for all businesses in the modern retail industry in particular, and modern retail channels Vinmart and Vinmart+ in particular that can promptly propose sensible solutions to improve these relationships and build them even better and stronger.
Trích dẫn: Châu Thị Lệ Duyên, Nguyễn Phạm Tuyết Anh và Nguyễn Trường Anh Thi, 2019. Tác động của kết quả thực hành trách nhiệm xã hội đến thành tích kinh doanh của các doanh nghiệp niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán Việt Nam. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 55(Số chuyên đề: Kinh tế): 148-156.
Châu Thị Lệ Duyên, 2012. THỰC TRẠNG NHẬN THỨC ĐẠO ĐỨC KINH DOANH CỦA SINH VIÊN CHUYÊN NGÀNH KINH TẾ TẠI KHOA KINH TẾ & QUẢN TRỊ KINH DOANH TRƯỜNG ĐẠI HỌC CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 21a: 190-197
Châu Thị Lệ Duyên, Nguyễn Huỳnh Kim Ngân, Nguyễn Thanh Liêm, 2014. NGHIÊN CỨU MỐI QUAN HỆ GIỮA TRÁCH NHIỆM XÃ HỘI, LỢI ÍCH KINH DOANH VÀ HIỆU QUẢ TÀI CHÍNH CỦA DOANH NGHIỆP KHU VỰC THÀNH PHỐ CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 32: 7-18
Châu Thị Lệ Duyên, Huỳnh Trường Thọ, 2015. Mối quan hệ giữa trách nhiệm xã hội, lãnh đạo và hiệu quả tài chính: Trường hợp doanh nghiệp khu vực thành phố. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 38: 75-82
Trích dẫn: Châu Thị Lệ Duyên và Nguyễn Phạm Tuyết Anh, 2019. Trách nghiệm xã hội doanh nghiệp: Mối quan hệ với hiệu quả hoạt động ở các doanh nghiệp Đồng bằng sông Cửu Long, Việt Nam. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 55(1D): 88-100.
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên