Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
04 (4) (2019) Trang: 2807-2818
Tạp chí: International Journal of Social Science and Economic Research

Novelty seeking motivation is the core element, stimulating tourists to the adventure tourism. Kien Giang marine and coastal adventure tourism always update itself to attract both domestic and foreign tourists. This research is carried out to prove the impacts of the motivation to search for the novelty to the satisfaction and loyalty to a destination of Kien Giang marine and coastal adventure tourism. On appying the structural equation model, this research has shown that the attractiveness of a destination positively influences the motivation of searching for novelty. Meanwhile, such motivation also strikes a positive influence on the satisfaction and loyalty of tourists. Several recommended policies have been made to boost the motivation of finding the new experience of marine and coastal adventure tourism in Kien Giang.

Các bài báo khác
Số 42 (2016) Trang: 15-23
Tải về
7 (2023) Trang: 168 – 179
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
4 (2019) Trang: 8-15
Tạp chí: International Journal of Business Marketing and Management (IJBMM)
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...