Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Book chapter 2019
Số tạp chí 1(2019) Trang: 63-80
Tạp chí: Using alternative assessment to improve EFL learners' learning achievement

Performance-based assessment has long been advocated as an alternative to traditional standardized testing in EFL education, owing to its strength in measuring students’ actual abilities to respond to real-life language tasks. However, there remain some challenges in validating performance-based assessment outcomes, which have hindered its wider adoption. In this chapter I outline some fundamental aspects of performance-based assessment, in particular its definition, its underpinning philosophies and characteristics, and some positive and negative washback effects. The chapter concludes by analysing the implications of using performance-based assessment to assess student performance in English language classrooms.

 



Các bài báo khác
Số tạp chí 266(2019) Trang: 150-162
Tạp chí: Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering book series (LNICST, volume 266)
Số tạp chí Hội ngôn ngữ học Việt Nam, Đài tiếng nói Việt Nam, Hội nhà báo Việt Nam(2019) Trang: 95-108
Tác giả: Phan Trung Hiền
Tạp chí: Giữ gìn sự trong sáng của tiếng Việt trên các phương tiện thông tin địa chúng
Số tạp chí 41(2019) Trang: 59-77
Tạp chí: The LNCS Journal Transactions on Large-Scale Data- and Knowledge-Centered Systems
Số tạp chí 6(2019) Trang: 255–273
Tạp chí: Intl Conf. on Future Data and Security Engineering 2019 (FDSE 2019)
Số tạp chí 104(2019) Trang: 100-106
Tạp chí: Lecture Notes in Networks and Systems
Số tạp chí volume 953(2019) Trang: pp. 331-343
Tạp chí: Advances in Intelligent Systems and Computing book series (AISC)
Số tạp chí 1(2019) Trang: 81-98
Tạp chí: Using Alternative Assessment to Improve EFL Learners’ Learning Achievement: From Theory to Practice
Số tạp chí 1(2019) Trang: 163-175
Tạp chí: Internationalization and Employability in Higher Education
Số tạp chí 978-0-12-816856-1(2019) Trang:
Tạp chí: Biofuels: Alternative Feedstocks and Conversion Processes for the Production of Liquid and Gaseous Biofuels (Second Edition) Biomass, Biofuels, Biochemicals


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...