Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2024
Số tạp chí 12(2024) Trang: 77-80
Tạp chí: International Journal of Research in Engineering and Science

Pedagogical practice is very important in teacher training at Can Tho University to train and improve professional capacity for pedagogical students. Therefore, effective management of pedagogical internships is one of the solutions to improve the quality of internships in particular and the quality of training in general for teacher training.At Can Tho University, pedagogical internship management is regularly improved to suit the credit system and social practices. During the implementation of pedagogical internship management, problems arose that required evaluation and remedial measures. This contributes to adjusting product information activities more reasonably and effectively.

This article was conducted using educational scientific research methods, combining field investigation and document processing to analyze the current status of pedagogical internship management activities at Can Tho University. The results of the research aim to improve the quality of management of pedagogical internship activities and improve the quality of teacher training at Can Tho University.

Các bài báo khác
Số tạp chí 15(2024) Trang: 122-129
Tạp chí: International Journal of Environmental Science and Development
Số tạp chí 5(2024) Trang: 606
Tác giả: Đỗ Thanh Nghị
Tạp chí: SN Computer Science
Số tạp chí 23(2024) Trang: 139-150
Tác giả: Lý Nguyễn Bình
Tạp chí: Acta Scientiarum Polonorum Technologia Alimentaria
Số tạp chí 17(2024) Trang: 820-825
Tạp chí: Rasayan Journal of Chemistry
Số tạp chí 1(2024) Trang: 1-20
Tạp chí: Asia-Pacific Journal of Operational Research


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...