Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2024
Số tạp chí 8(2024) Trang: 82-101
Tạp chí: European Journal of Human Resource Management Studies

The study with the questionnaires investigated the present status of professional development management at three primary schools in Vinh Long City, Vinh Long Province, in the Mekong Delta region, South Vietnam including Chu Van An, Nguyen Hue, and Le Loi with 140 respondents, including 8 school managers and 132 teachers. This research aimed to survey the current situation of management of professional development (PD) training activities for teachers in primary schools in Vinh Long City, Vinh Long Province and to propose measures to manage professional training activities for teachers. The finding revealed that managing professional training activities for primary teachers needs in Vinh Long City, to ensure that the activities are both scientific and artistic. It needed to be carried out toward set plans and systems, ensuring proper implementation of principles, functions and timely and scientific inspection, evaluation and adjustment. It also requires skillful and flexible application of experience and accumulated knowledge in human-to-human relationships, which helps teachers have full knowledge and professional skills to perform well teaching and education work.

Các bài báo khác
Số tạp chí 07 November(2024) Trang: 1-19
Tạp chí: Annals of Operations Research
Số tạp chí 7(2024) Trang: 82-117
Tạp chí: European Journal of Applied Linguistics Studies
Số tạp chí 5(2024) Trang: 113-126
Tạp chí: European Journal of Literary Studies ISSN: 2601–971X ISSN-L: 2601–971X Available on-line at: http://www.oapub.org/lit
Số tạp chí 8(2024) Trang: 61-81
Tạp chí: European Journal of Human Resource Management Studies
Số tạp chí 5(2024) Trang: 1-12
Tạp chí: European Journal of Literary Studies ISSN: 2601–971X ISSN-L: 2601–971X
Số tạp chí 8(2024) Trang: 1-19
Tạp chí: European Journal of Human Resource Management Studies
Số tạp chí 9(2024) Trang: 140-185
Tạp chí: European Journal of Alternative Education Studies ISSN: 2501-5915 ISSN-L: 2501-5915
Số tạp chí 7(2024) Trang: 1-34
Tạp chí: European Journal of Applied Linguistics Studies
Số tạp chí 9(2024) Trang: 104-129
Tạp chí: European Journal of Alternative Education Studies


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...