Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2020
Số tạp chí 7(2020) Trang: 160-192
Tạp chí: European Journal of Education Studies

The paper aimed to examine the perceptions and reality of English teachers at community colleges in the Mekong Delta in using action research as a tool for their professional development. The questionnaire and interviews were employed to collect the research data. The results showed that most EFL teachers recognized the significance of doing action research in developing their profession and many difficulties related to it were also reported. Some suggestions were figured out to help teachers conduct more research and identify the benefits of doing action research for their growth and changes in teaching expertise

Các bài báo khác
Số tạp chí 7(2020) Trang: 157-170
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Số tạp chí 7(2020) Trang: 264-287
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Số tạp chí 11(2020) Trang: 0092-0098
Tạp chí: Oceanography & Fisheries Open Access Journal
Số tạp chí 7(2020) Trang: 514-534
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Số tạp chí 10(2020) Trang: 71-77
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 8(2020) Trang: 282-286
Tạp chí: International Journal of Fisheries and Aquatic Studies
Số tạp chí 24(2020) Trang: 1599-1606
Tạp chí: Journal of Applied Sciences and Environmental Management
Số tạp chí In: Reddy J., Wang C., Luong V., Le A.(2020) Trang: 1119-1128
Tạp chí: Lecture Notes in Civil Engineering
Số tạp chí 20(2020) Trang: 2050041 (29 pages)
Tạp chí: International Journal of Structural Stability and Dynamics
Số tạp chí 8(2020) Trang: 49-69
Tạp chí: International Journal of Foreign Language Teaching and Research


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...