Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2017
Số tạp chí 2(4)(2017) Trang: 39-57
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Liên kết:

This paper reports a descriptive study which explored how teacher beliefs influence their decision-making in teaching critical reading strategies at three different institutions in the Mekong Delta. Using a descriptive mixed method, questionnaires and interviews were undertaken with English as foreign language (EFL) teachers. The findings of this study indicate that these participating teachers believed critical reading strategy instruction plays an important role in enhancing their students’ comprehension of reading texts. Findings also reveal that of the four factors influencing teachers’ decision-making of utilizing these skills, student-related factors were found to be highest. This propensity for involving students in critical reading strategies gives rise to some pedagogical implications for teachers while designing appropriate tasks and lesson plans.

Các bài báo khác
Số tạp chí 41(2017) Trang: 1591-1607
Tạp chí: Turkish Journal of Mathematics
Số tạp chí 6(2017) Trang: 93-102
Tạp chí: International Journal of Geometry
Số tạp chí 12(2017) Trang: 70-77
Tạp chí: Applications and Applied Mathematics
Số tạp chí 12(2017) Trang: 3651-3664
Tạp chí: FILOMAT
Số tạp chí 5 (4)(2017) Trang: 793-803
Tạp chí: International Journal of Advanced Research
Số tạp chí 5(8)(2017) Trang: 200-207
Tạp chí: International Journal of Advanced Research
Số tạp chí 2 (3)(2017) Trang: 30-48
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
Số tạp chí 02(2017) Trang: 84-90
Tạp chí: International Journal of Advanced Scientific Research and Management


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...