Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
7 (2023) Trang: 27-29
Tạp chí: Tạp chí Công dân và khuyến học (Dạy và học ngày nay)
Liên kết:

Cooperative teaching is a fairly popular form of teaching and has been increasingly proving its high educational efectiveness in the teaching process in general and in the Literature teaching in particular. This teaching method has so far been mainÌy used to teach within a fixed class. However, within the scope of this article, we would like to mention a new type of application, which is inter-class and inter-school cooperation between the classes of the School of Pre-University and the classes of 12th grade of the Pedagogical Practice School, in order to help students from the remote areas with limited qualifications and being passive in the learning process have the opportunity to exchange and learn with students fom the Pedagogical Practice School with quite high knowledge base and degree of initiative in learning, for the purpose of improving the training quality in Literature for students of the School of Pre- University.

Các bài báo khác
(2023) Trang: 847-858
Tạp chí: Day - Học Tiếng Viêt trong bối cảnh đổi mới GD và HNQT
(2022) Trang: 1503-1510
Tạp chí: Hội thảo Ngữ học toàn quốc 2022: "NGÔN NGỮ HỌC ỨNG DỤNG TRONG XU HƯƠNG HỘI NHẬP QUỐC TẾ", Trường Đại học Công nghiệp Hà Nội, ngày 23/10/2022
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...