Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2024
Số tạp chí 43(2024) Trang: 203-235
Tạp chí: Journal of Organizational Behavior Management

Blended learning, which integrates traditional classroom methods with online digital media, has become increasingly prevalent in higher education. It offers a flexible and interactive approach to teaching and learning. Learner autonomy, the ability of students to take charge of their own learning, is a critical goal of modern education, especially within technology-enhanced learning environments. This study investigates the perceptions of undergraduate students towards blended learning and its impact on learner autonomy within a university environment in Southern Vietnam. Using a mixed-methods approach, this research combines quantitative data from questionnaires with qualitative insights from open-ended questions to provide a comprehensive analysis. The study focuses on university-level English Language Teaching (ELT) students, examining their evaluations of online learning platforms, their challenges in achieving autonomy, and the effectiveness of various assessment methods used in blended learning environments. The findings indicate that students generally perceive blended learning positively, recognizing its potential to promote autonomy through flexible learning schedules and interactive digital tools. However, several barriers to learner autonomy were identified, including insufficient training in self-directed learning strategies and limited access to technological resources. Students highlighted the importance of supportive online learning systems that provide timely feedback and foster interactive learning communities. This research offers practical recommendations for instructional design and teaching strategies aimed at enhancing learner autonomy in blended learning settings. It underscores the need for educators and institutional leaders to critically assess and improve the integration of technology in language education, ensuring that it effectively supports autonomous learning. By addressing these challenges, educational institutions can better facilitate the development of self-directed learning skills among students, ultimately contributing to their academic success and lifelong learning capabilities.

Các bài báo khác
Số tạp chí 1(2024) Trang: 643-650
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 601-607
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 595-600
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 534-539
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 504-509
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 450-455
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 341-346
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT CÁC TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 334-340
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT CÁC TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 98-105
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 31-37
Tạp chí: KỶ YẾU HỘI NGHỊ NGHIÊN CỨU KHOA HỌC TOÀN QUỐC VỀ CÔNG TÁC GIÁO DỤC THỂ CHẤT VÀ THỂ THAO TRƯỜNG ĐẠI HỌC, CAO ĐẲNG NĂM 2024
Số tạp chí 1(2024) Trang: 261-271
Tạp chí: KỶ YẾU HÔI THẢO KHOA HỌC PHÁT TRIỂN DU LỊCH BỀN VỮNG TẠI HUYỆN ĐÀ BẮC, TỈNH HÒA BÌNH HIỆN NAY
Số tạp chí 201(2024) Trang: 71-80
Tạp chí: Khoa học xã hội Việt Nam
Số tạp chí 26(2024) Trang: 1-22
Tạp chí: Gadjah Mada International Journal of Business


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...